Hum

Eller föresten man kanske ska prata om det? Kan ju alltid vara ett bra förslag, men jag tänker inte höra av mig... Så kommer du göra det? Inte vet jag, snacka om att jag är bra på att "stänga av", men samtidigt inte, inte alls. Mitt sätt att hantera situationen, som alltid. Jag börjar lära mig, duktigt!

Sen en annan sak, ska du komma in bilden nu igen? Men jisses, var ska det här sluta? Pallar jag verkligen det här? Det verkar faktiskt som att jag kommer att "klara mig", trots allt. Är nog ganska stark egentligen. Jag är det.

"Åh, jag vill gråta! Äh, det är ingen idé, läs boken istället!"  (Inre dialog.)

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Klart att du klarar dej Emma!! Slösa inga tårar på det där du! Läs ut din bok där istället! ;) Pusssss!

2007-03-22 @ 09:12:06

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback