Pissed of

Varför denna humörssvägning? Är ganska grinig om jag ska erkänna det själv. Mamma sa att hon blir "rädd" å ledsen när hon märker att jag är grinig och arg. Va? Det är ju jag som känner så när hon är sur! Aja, inget att hänga upp sig på. Dan har varit lite seg men det har funkat och kaffe har verkligen stor inverkan på mig, fast nu ska jag sluta med det. (aaahh!) Ska käka nåt grönt-te-piller och man ska inte dricka kaffe eller nåt med koffein i när man äter dem. Om de ska funka som de ska... Till och med när jag skriver det här låter det surt å tråkigt... Vad är det med mig? (Väger 100000 ton just nu också) Nej, lika bra att jag går å lägger mig för att sova och vakna lite gladare.

Hummm/EmFat

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Men Emma inte väger ju du 100000 ton inte! ;P hehe.. å det är ju klart man kan få bli lite sur ibland också! Det behöver ju inte vara något speciellt för det ju! Tack ännu en gång för ditt fina grattis-mms! :) Det var ju så glatt å fint!! :) Puss puss!! /magnus

2007-03-10 @ 13:37:48

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback