Ta inte ut något i förskott

När ska jag lära mig? Fasen, hoppas det inte är "tredje gången gilt" som ordspråket säger. Två gånger räcker, gott och väl! Hur kan man reagera så starkt? Det är märkligt, denna gången var det värre. Fast det beror väl på att omfattningen var större under kort tid och detta ville jag egentligen. Eller i alla fall vad jag vet?! Men det är helt otroligt! Att det i överhuvudtaget kan ske. Ska jag tillåta mig att svära, skrika, slåss å gråta? Det vill jag inte, det vill jag inte att det ska vara värt. För det gör ondare att veta.

So long.... /Emma

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Va har hänt idag nurå Emma? :/ Du får skriva till mej snart.. ikväll vet jag ju att det kanske blir tight för dej.. men sen! :) I miss you! :) Puss puss!

2007-03-20 @ 18:02:34

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback