Shoes

Jag har gjort det igen. Jag har internet- shoppat. Men vadå? Det är ju bara att klicka lite med musen och vips så har man godkänt köpet... Denna gången blev det ett par skor från www.have2have.se, vita pumps med blom-mönster av något slag på sidan, med klack så klart! Kolla in nedan...

Klicka för förstora bilden
Puss å sånt /emma

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Have 2 have ja! :P hehe.. Men du blir säkert snygg i dom där skorna med klack! ;) Som du är på alla dom bilder du visat här tidigare! ;) Jag måste ju avslöja det att jag gillar speciellt den sista bilden på andra bildraden på dig under inlägget "Såå länge sen"! ;) Långt och busigt hår (men ändå med stil) är såå snyggt tycker jag! :) Så dig i morgon frisyr, hur sexigt skulle inte det va? ;P hehe.. Du får inte ta det på fel sätt nu bara! I know the rules now.. ville ju du bara skulle få veta det (om du nu läser här), men alla håller säker med mig också så! ;) Puss å kram på dej Emma!

2007-05-24 @ 14:17:46

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback