Smått och gott

Jag hittade lite bilder i min kamera som jag helt glömt bort. Eftersom den har en förmåga att göra slut på batterier förtare än jag hinner säga "smile". Så gott folk, här kommer lite av varje!



Första bilden är innan festen då jag fyllde år, sen ja, en outfit. En dags kläder för jobbet och min ganska städade hylla! (kunde inte få den rak...)

***

Igår hade jag pjamas party med Bertil, det var mysigt, oj så vi kan prata! Men vad pratar vi om egentligen? Tiden går i alla fall ruskigt fort! På ett bra sätt. Fast ikväll ska jag lägga mig tidigt så jag orkar med en jobbvecka till... En annan grej som var bra med "pjamas partyt" var att jag nu har städat mitt rum - och det var verkligen dags! Undar hur länge det kommer hålla i sig denna gången...

Ha en skön söndags kväll!
Puss/emma

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Det var en städad hylla tycker jag! ;) Hoppas du får en bra jobbvecka Emma!! Kram kram!

2007-05-20 @ 20:58:05

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback