Vad mer?

Jag vill ha massa mer! Men vad är det jag vill ha då? Oj, de grundläggande sakerna är de svåraste... Lyxproblem kanske och "Prinsessfasoner", får jag skylla på min mamma? Snälla! Hon är faktiskt liiite värre! :) Fast det har ju inte att göra med vad jag vill ha. Eller? Skämt å sido, nu över till något annat!

Helgen i Strömstad var härlig, vi hade tydligen bättre väder där än hemma på Lidingö. Så det var ju en fullträff! Har ätit ton-vis med godis och massa onyttigheter! Fy, jag som var så duktig förut och höll mig borta från allt vad socker och mjöl, kolhydrater m.m. -heter! Funderar på att lägga in mig på kak-bröd och godisavgiftning, det kanske finns lite Star Material i mig ändå ;) Visserligen klingar mitt namn inte lika bra som Lindsley Lohan eller Britney Spears på framsidan av löpsedlarna när de ska in på avgiftning. Vet heller inte om sockerberoende är samma sak som drogberoende. Men ändå!

Så för stunden vill jag ha mer kakor och mindre kroppsvolym. Hur tusan det nu går ihop!? Man kanske skulle vara kändis ändå, då skulle en PT (personlig tränare) rycka in!

Puss så länge/emma

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Vilka funderingar du har Emma! :P Du vet ju vad jag brukar säga! ;) Å det är ju klart det finns en starkt lysande stjärna i dig!! ;) Men inte ska du gå å bli som Lindsay Lohan å Britney Spears!! Det är ju lite synd om dom tjejerna, Lindsay iaf, det blir ju för mycket liksom, jag vet inte om du förstår hur jag menar då? Men klart ditt namn skulle kunna klinga minst lika högt juh! :) Go Emma! Go Emma! ;) Puss puss!

2007-05-02 @ 21:23:58

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback