Böcker

Ganska mycket tjat om böcker nu förtiden, i alla fall från mitt håll :) Jag har precis avslutat boken Vänninan av Denise Rydberg och den var minst lika bra som de andra jag läst av henne! Jag kan inte välja en favorit... Man vill aldrig att en bra bok ska ta slut, men det gör dem tydligen ändå, trots att man inte vill det. Och när man läst sista sidan, ställt tillbaka boken i bokhyllan... Ja vad gör man då? Börjar man på en ny bok med det samma? Eller ska man vänta några dar? Personligen tar det emot att börja på en ny bok på en gång, även fast jag kanske egentligen vill det, så tar det en liten stund att komma in i en ny bok och det där mamma säger om att man ska "smälta boken" kanske stämmer? Nu är frågan hur jag ska göra, börja på den enda boken jag har kvar i hyllan som jag inte läst än (o.s.a också av Denise Rydberg) eller komma ifatt med min Cosmopolitan- och Glamour-läsning som minst sagt har blivit lidande på sista tiden? Förtillfället är jag ganska trött så det blir nog lite lättsmält tidingsläsning... Jag har ju trotts allt uthärdat ett Power Yoga pass - det är grymt mycket svårare än vad man kan tro - testa innan du säger nåt!

image1441

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback