Bolaget experience

Inlägget igår, ja lite på kanelen var jag allt efter tre små yka glas. Snacka om att vara "billig" :) Anyway.

Jag var på Systembolaget igår! Jag var typ nervös redan när jag gick förbi första gången på Fältan a.k.a fjärilar i magen, jag skulle nämligen kolla av alla klädbutiker först innan jag (äntligen) skulle in där. När jag väl skulle gå in blev jag ganska pirrig och varm. Tänkte att alla måste undra vad lilla jag gjorde där, att de tittade på mig och höjde ögonbrynen. Ja, sånt trams. Haha... Är man nybörjare så är man! Väl i kassan frågade kassörskan om leg och jag halade fram det, hon kollade datumet på leget och sen kollade hon på datorn, tillbaka till leget. "Ja, då får man ta och grattulera!" sa hon. "Ja, nu var det dags..." svarade jag. "Jag kan bjuda på påsen, men inget mer tyvärr..." Haha! Jag är så grym!

image1301

En hellyckad födelsedag och jag lever fortfarande på min underbara dag igår! Kl 13.15 idag ska jag på visning igen med mamma. Hoppas lägenheten är något att ha, den är på 29 kvm och bra månadsavgift. Hoppas, hoppas!

Kram å puss /emmaHappy

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback