Buda, budat, budade

Nu snackar vi inte budning i mode-synvikeln, alltså på Tradera eller så, utan budning på en lägenhet. Mamma ringde nyss och sa att hon snackat med sin bank och att det skulle vara möjligt. Jag snackade en annan bank igår också och det är möjligt, men det kan bli lite dyrt i månaden tyvärr... Skulle ha haft en bamsing till kontantinsats. Det jag har är mer en buffert om det skulle hända nåt, alltså en oväntad utgift. Men för tusan, jag ska fasen göra det! Men jag har satt min gräns på vad jag "vill" låna och det känns skönt. Det är rätt tid att köpa en lägenhet, så man ska nog ha is i magen och vara lite cool, om inte annat dyker det upp fler lägenheter, hela tiden! Tjolahopp!

image1465

"Jag har lägenheten, jag har lägenheten, jag har lägenheten..." (mer affirmationer)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback