Dagens & konsten att pruta

Jepp, länge sen sist men här är den: dagens outfit. Eftersom man inte ställt om sig efter Sveriges kyla än, det var ju i alla fall 38 grader i skuggan på Vhembe, så har jag kjol och rosa trekvart-ärms tröja...



Sen kan jag ju visa lite av det jag köpte i Kapstaden, det fanns inte dirket några shoppingmöjligheter på ranchen, så jag passade på i Cape Town! Först har vi favorit girafferna som jag köpte på marknaden, söta va? Resten har jag köpt på antingen marknaden eller i nån butik i Waterfront... Det där med att pruta är en konst! Jag fick rådfråga mina kollegor hela tiden! ;)

image1151




Sjalen är som sagt en favorit redan, vinet köpte jag på vingården när vi var på vinprovning, ena flaskan är min roomies (hon och jag bodde ihop hela veckan), jag fick ta dem i min väska då hennes väska var mjuk. Sen en superfin nyckelring, armband i stenen malakit (en av skorpionens stenar - stjärntecknet). Två skålar, två par salladsbestick (ett par gav jag till min kära kollega och avbytare i växeln) två hjärtan (köpte ännu ett till men jag hittade det inte i väskan då), en låda i mahogny och sen en parfym av Vera Wang som jag köpte i London på Heathrow. Den parfymen är perfekt, det är ett hjärta till formen, med prinsesskrona på toppen och den heter Princess så det kan inte bli bättre! + att den luktade gott såklart! Sen fick man denna fina låda med hudlotion för samma pris som en stor parfym (39.95 £) så jag slog till på en gång! :) Sen har jag köpte lite mer som jag inte har på bild, nämligen lite små-presenter. Mamma och Maja fick sina redan i morsen...

/emma.

P.S. Från och med nu har jag ytterligare några saker som jag samlar på: hjärtan, skålar och giraffer!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback