Damn!

De där skorna jag beställde för ett tag sen från Halens, fick jag igår och de var helt fantastiskt underbara, kruxet var dock att de var för små. Igår förseglade jag därför förnöjt förpacknigen igen och fyllde i retursedeln samt skrev i att jag ville byta till en större storlek. Nu kollade jag snabbt på hemsidan för att kolla upp artikelnummret, då visar det sig att varan är slut! Whaaat?! Är mina skor som var helt underbart ljuvliga slut?? Det är inte möjligt. Frågan är nu om jag ska plåga mina fötter i för små skor och typ aldrig orka använda dem eller om jag ska ge upp drömmen om dem och istället hitta ett par andra drömskor?! Ångest. Fan va jag är töntig, men de är faktiskt underbara...

image1086


/emmaSnyft

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback