D.H.

Jag missade förra veckans Desperate Housewives när jag var i Sydafrika (det gick ingen nöd på mig med andra ord) och ikväll har jag tagit igen det. Råkade dock se dagens avsnitt direkt efter och nu ska jag sa avsnittet efter det, alltså nästa veckas D.H. Men oj, så spännande! :)

image1253

Eva Longoria som spelar Gabrielle Solis är ganska het :)

Sov gott sen!



Fina kommentarer
Postat av: Emma

Hur mysko är inte detta?! Denna dikt ville jag ju inte publicera men nu ligger den här i alla fall och jag kan inte ta bort den! Så bry dig inte om den, nödrim så det skriker om det! :) /EmmaJohanna

Postat av: Emma

Ännu mer mysko, jag kan inte skriva en kommentar till rätt inlägg! Om du skulle kolla under kategorin "Dikter" är det en dikt där som inte ska vara där.. Och jag kan som sagt inte få bort den... Grrr...

2007-11-07 @ 08:55:50
URL: http://emmajohanna.webblogg.se

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback