En svaghet

Du skojar. Jag är svag för massor av saker! Skor, lakris, choklad, rosa, inredning, Sex and the City, hjärtan och dig så klart, och massa mer! En av dem är wienerbröd och det har just serverats i Cafét. Min rumskompis i Sydafrika och kollega här i Sverige, fyllde x-antal år förra måndagen och nu var det dags att fira henne. Kunde de inte fixat någon äcklig bakelse eller tårta så jag inte ville ha? Nejdå, det köptes in massvis med wienerbröd för att fira henne. Vad gör Emma? Hon tar två bitar (små) men i alla fall! Gaah.

Om någon skulle ge mig ett wienerbröd vet jag att denne försöker knäcka mig ;)



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: maria

Okej, hmm.. jag får väl ta och kolla runt lite :) men tack ändå !


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback