Flower power

Jag har en hel del blommor just nu, mest på grund av att jag har fyllt år :) Jag är inte direkt van vid att ha så mycket blommor i mitt rum kanske mest i åtanke för att jag inte har någon plats för dem. Men inte mig emot: I löv blommor! Så här är lite pix på mitt blomster och tröjan jag "fick" idag. En svart tröja med rosett från H&M! Jag diggar den (ignorera det faktum att jag har mina gråa mjukisbyxor till)! Rosetter och paljetter är min melodi ända ut i fingertopparna, så den behåller jag lätt! Sen bjuder jag på en bild av min ganska fullproppade hylla, men ljusslingan iform av små änglar är bara för söt! Notera de fina coctailglasen i rosa som står i hyllan, helt enligt min melodi de med, tack darling! "Folk" har som sagt lärt sig att läsa av mig ganska bra, speciellt när det gäller den där rosa biten. Inte mig emot! Tack babe :)


/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback