Födelsedag nr 20

Jag är numera 20 år! Är det för tidigt att säga att jag har 20års-kris... redan igår? Mm antagligen! Jag är ju så jäkla gammal! Haha. Men inte mig emot! Mamma och Maja kom och sjöng för mig imorse, jag fick en prinsesstårtbit med ljus i, macka, yoghurt med flingor, mandarinklyftor och russin, rött te, ett ljus till och sveriges flagga :) Jag tog den mörka bilden på det hela då jag inte såg speciellt charmg ut med blixten på :) Kortet med skorna och handväskan är typ det bästa! Mamma är världsbäst på att hitta bättre och bättre kort för varje år som går! Jag fick en berlock till mitt Thomas Sabo armband - en shoppingkasse som det står Shopping Victim på! Klockrent. Mamma undrade om jag tog illa upp men jag bara garvade. Haha... Sen fick jag en tavla som mamma specialbeställt av en konstnär nere i Skåne som hon upptäkte i somras. Hon hade sett en tavla som det bara stog "Emma" på och hon frågade konstnären om hon kunde göra en alldeles egen till mig, med andra färger? Det kunde hon så här är resultatet, en mest rosa tavla med klänningar på! Vi ska fråga om hon kan fylla i klänningarna lite då de inte syns så tydligt. Hängde upp tavlan på en gång och den är urläcker man blir så glad av den! Annars är jag helnöjd med mina presenter och ikväll ska vi ut och äta någonstans, var vet jag inte än... Först ska jag såklart till bolaget! By the way är det nog första gången jag har snö på min födelsedag...




Födelsedags outfiten; kjolen med rosett från Ellos och en gamal (förra året) tröja från BikBok, mina älsklings stövlar + nya berlocken på armbandet!



Tack för alla fina sms jag fått nu på morgonen och ditt samtal darling!

/emma.

P.S. Fick världens sötaste små örhängen av min fina kollega när jag kom imorse, små guldfärgade rosetter med stenar! Hon har själv likadana och när jag blev överförtjust i hennes la hon kanske det på minnet?! :) Taack!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback