Födelsedags-coctailparty

Hade det super kul i lördags! Jag, Linnéa, Gustav och Henke fixade lokalen och all plockmat under hela dan... Så man blev lite trött när klockan närmade sig tre på morgonen. :) Vi fick lokalen jätte snygg med alla grejer vi köpt (Linnéa hade bland annat rånat IKEA) vi blandade Cosmoplitan till fördrink och var allmänt glamoriga! Jag var på systemet två gånger den dagen (de hade inte det vi skulle ha på första stället) när vi kom till det andra stället var det stängt (konkurs?), så vi gick till ett tredje ställe och hann precis innan tre då de stänger. Phu! Nu har jag varit på systemet tre gånger och alla gånger visat leg. Jag ser det nästan som ett nederlag - jag är ju faktist 20 nu!

Jag tog inte så många bilder på festen men här är några! (Bordet var finare uppdukat ibörjan av kvällen och vi hade gjort cupcakes som stod på kakfatet i trevåningar. Det röda kladdiga var jello-shots:)



Idag fick jag säga hej då för ännu några dar, färre denna gången dock, det gillar vi! Love you...

Kramar /emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback