I did it

Läskigt som tusan, men jag har gjort det. Jag la nyss mitt livs första bud på en lägenhet! Snacka om vuxenpoäng, kaffe, surströmmig, systembolaget och allt det som ger vuxen poäng - släng er i väggen! Emma har lagt sitt livs första bud på en lägenhet!

Jag ångrar mig och ändrar mig, sen ändrar jag mig igen och tycker det är bra. Snacka om velig! Men tydligen är det så första gången, det blir lättare sen säger de "kloka". Hoppas det, för detta var fasen nervigt!

Sen är jag stressad, behöver en kram... Men det är lugnt, kommer med alla säkerhet få en sen :)

image1467

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Det lär vara rätt höga bud va antar jag? Förstår det känns läskigt att göra det knapptrycket då! ;)

2007-11-30 @ 18:12:22

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback