I need some drama

Igår var inte min bästa dag kanske, att dömma inlägget nedan... Men jag kunde inte riktigt hjälpa det, ibland har man väl sånna dagar också. Mm tydligen. Grejen är att jag egentligen inte har någon större anledning att vara småirriterad... Eller jo, en stor anledning finns det men inget jag kan ta tag i, eller jo jag har väl alla möjligheter att göra något åt situationen men det skulle inte falla mig in. Visst är jag klurig nu? Haha. Den där lägenheten jag vill ha, vill jag egentligen ha den? Just nu är det två till intresserade utom mig och ingen har lagt något bud än så det är fritt fram att lägga ett bud under begärt pris. Jaha. Men sen då? Jag orkar inte och jag vill inte, fastän jag vet att jag vill så vill jag inte. Man kan ju bli galen för mindre! Kanske är det en liten drama-queen innom mig som vill ut. Men det passar sig rakt inte, sånt kan inte jag hantera! Jag visar hellst inte känslor och alldra minst när jag är lite sne på allt. Morr. Aja, nu vet jag att jag har en drama-queen i mig, ska bara jobba på min konflikträdsla, sen blir det liv i luckan! Haha.. Va snackar jag om? Vet inte. Det positiva med det hela var att jag gick och la mig tidigt igår, direkt efter Desperate (kl 22.00 för att vara exakt) kröp jag ner i sängen för att få slut på muttrandet. Så jag vaknade piggare än vanligt, fortfarande med horn i pannan, men de syns inte lika tydligt idag - som tur är. Nu ska jag göra någon nytta hade jag tänkt.

Ny dag och nya tag. Ska till Uppsala sen ikväll för ett restaurangbesök med släkten på mammas sida och en kusin jag inte träffat på länge, ska bli kul!

Blää.. Nej nu måste jag sluta innan jag börjar muttra igen...

image1463

Mina inre drama-queens?

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback