I wish for...

Jag gillar böcker och jag är en liten bokmal när jag lägger den sidan till, så varför inte önska sig en bok eller två i julklapp? Några har jag länge spanat in, men i väntan på att de ska bli pocket har jag inte beställt dem än... Jag skulle vilja lägga vantarna på Alla var där av Lauren Weisberger, Är det någon där av Marian Keyes, Tillsammans av Denise Rydberg, Yvonne Rydings Skönhetsbok (det dock inte om den är bra), när vi ändå är inne på sköhet skulle jag kunna tänka mig boken Stil av Camilla Thulin vet inte hur den är heller men det låter intressant! När Den sista shamanen av Barbara Wood blir pocket måste jag läsa den (jag har läst alla hennes böcker!) När det gäller serien En shoppaholicsbekännelser saknar jag böckerna "En shoppaholic i New York" och "En shoppaholic säger ja" av Sophie Kinsella. Adele Parks har skrivit Livet är en fest som också verkar vara litteratur i min smak, samt Läppstiftsdjungeln av Cadance Bushnell. Det finns säkert en massa mer böcker som skulle passa mig perfekt, det här är bara några av dem, mest chick-litt om jag ska vara ärlig :)

image1361

Carrie i SATC kollar in sin bok i ett skyltfönster i Paris.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback