Idag och imorgon

Åhh, ni anar inte vad jag hittade på stan! En helt underbar klänning och såklart ett par skor (rosa)! En tunika-tröja och lite stay-ups. Härligt! Jag är redo för fest!

Idag hade jag en lite "beig" dagens:



Jag älskar dagens fynd iform av en axelbandslös (valfritt) klänning med band i midjan, jag gillar fortfarande den andra klänningen jag köpte igår, kampen blev hård! Sen ett par rosa skor till den lilla svarta! + ett par handskar och pärlarmband. Nog sen? Less is more... Mjaa... Min rosettväska ska såklart få komma med!



Fick dessa fina presenter av Emil och Maja nyss, såå fint smyckesträd som min syster "pyntat" med lite av mina smycken. Sötnosar! Fick ett hjärta också, ett svart med vida mini-mini rosetter på. Glömde fota det... Nästa gång! Tack så mycket!

image1313

Fick denna klockrena present av Loijs också när vi fikade! En tårtspade som är formad som en höglackad sko! Alla börjar lära känna mig! Hjärtan, rosetter, skor och rosa... Nämen!



Nu ska jag ladda ner den sista musiken till festen och sen sooova!

See ya! Puss å natti /emma.



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback