Maxat schema

Om Emma har att göra. Man tackar!

Idag:
Städa upp i rummet - hyffsat iaf.
Laga mat á la Viktväktarna - vad?
Handla maten jag bestämmer mig för att göra
Gå ut med hunden (kväll) Jag slapp det!!
Fixa musik till festen och till en kollega. Ladda ner WMA omvandlargrejs
♥ Minska tvätthögen?
Packa upp väskan från Sydafrika (kom trotsallt hem den 4 nov...) till hälften gjort
Ringa Loijs!
Hämta paket från postorder i Brevik! Undrar vad jag "fått"?! (en lila blus från H&M)

Imorgon:
SYSTEMET
Kolla efter lämplig klänning när jag ändå är på stan (se ovan)
Tårta?! x 3
Mys med familjen :)
♥ Projekt minska tvätthögen fortsätter...

Övermorgon:
♥ Pilates på friskis? I så fall första träningen sen Sydafrika... - Nepp
Köpa philadelphia - hur mycket?
Köpa drink-essenser - hur mycket?
♥ Köpa röd karamellfräg - nepp
Ev. panik-köpa klänning
"Packa" utvald outfit till lördagen
Packa locktång och hårspray!
Måla naglarna
♥ Peela ansiktet, ansiktsmask? - nepp

Innan veckans slut:

♥ Få min mys-dos av dig darling :)
♥ Ringa Sara!
♥ Betala Halens fakturan
Stryka en kjol och kanske en skjorta - eller?
♥ Plugga lite körteori - kommer dock inte hända

Andra "måsten" med ingen egentlig tisdaspekt:
♥ Organisera Sydafrika- samt Zakynthos-bildern för framkallning
♥ Rensa och packa kartonger - innan 14 december!
♥ Julklappar - helst innan jul
♥ Köpa skidjacka, långkalsonger och sånt Åre-aktigt

***

Jag gillar listor egentligen, speciellt när man får stryka över det man gjord!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback