Min prins

Du får mig att stråla, du får mig att le
Det är ganska lätt att i mina ögon se
Du ser mig, du tycker jag är fin
Jag sparar dina ord i mitt dyrbara skrin
Jag vet vad jag funnit, jag vet vad jag har
Frågan jag haft har nu fått sitt svar
Det jag undrade är något jag verligen minns
Det var frågan om det riktiga prinsar finns
Nu vet jag svaret och det gör mig glad
Därför skriver jag det nu på nästa rad

Prinsessan sökte sin prins
och nu vet jag att han finns.




image1490

/emma.

Nr 7


Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Vad gör prinsessan så säker? Är det rätt tid och rum som gör så såren läker?

2007-11-30 @ 18:29:19
Postat av: Amelie

Gu vad fin,precis som askungen på bal.Himla gulligt o fint skrivit .Ha en underbar dag o helg ...Ciao Amelie<3

Postat av: Emma

Tack så mycket :) Desamma! Ha en fantastisk helg!! :)

2009-09-18 @ 16:26:43
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback