Myspys

Skoja inte, jag är trött och det kommer nog inte bli bättre. Nej, nu ska jag vara positiv! Jag ångrar inte min spontanitet igår, inte alls, men när jag satt på pendeln imorse kl 06.37 undrade jag vad jag höll på med :) Nu har jag pumpat mig med koffein och jag ser lite ljusare på tillvaron. Det är ju bara party på jobbet ikväll också. Hoho! Kl 16.00 stänger jag växeln sen får jag rusa hem och fräscha till mig, svida om till partystassen och efter det är jag förhoppningsvis laddad till 120% för fest och inte ett spår av trötthet finns att skåda i mina ögon (haha - kul mening). Imorgon blir det lite sovmorgon och resten av helgen blir bara mys med stort M. Underbart och fantastiskt... Jullåtar spelas för jämnan och snart, snart får man tända första adventsljuset! Jag är heltriggad med julkänslor just nu, hoppas de håller i sig för det är ju så mysigt :)

Mys, mys och åter mys - jag tror jag har fått det på hjärnan, men det är ju perfekta årstiden att mysa! Jag kommer säkert nämna ordet mys mycket framöver också så det är bara att vänja sig :)


image1468
Myspys...

Ha en toppen dag!
/emma.

P.S. I ♥ U darling

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Hihi, vilka söta kisse missar! :) Jag tycker du har en bra inställning jag! Mys på du Emma! ;) Kram Magnus

2007-11-30 @ 18:10:01

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback