När vi ändå är inne på...

...saker man skulle kunna tänka sig att äga...

I somras köpte jag en present till mig själv iform av ett Thomas Sabo armband med en sko-berlock och när jag fyllde år nu fick jag ännu en berlock av mamma. Jag älskar verkligen det armbandet och det roliga är att det verkligen är personligt och att man själv kan välja vilka och hur många berlocker man vill ha! Två berlocker till på mitt armband och det är perfekt! Sen kan man ju alltid byta och ha sig om man vill ha ännu fler... Nejdå jag lider inte av storhetsvansinne! ;)

Kanske ett hjärta av rosa sten... Eller ett silverhjärta det står LOVE på? Eller...

image1362

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Aleya

Det är jättefint. Jag har ett rosa hjärta, en blomma, en döskalle samt en snöflinga =)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback