Nyårs glitter?

Det där jag sa om att jag skulle försöka hålla igen på shoppandet och istället spara - glöm det. Jag har nu shoppat loss på H&M! Hittade ett par fantastiska skor, dock inte de pumpsen jag tjatat om länge, utan ett par andra totalt oergonomiska och ovintriga men ack så fina - rosa "pumpsaktiga-sandaletter"! Passade på att köpa matchande kuverväska om man vill snittsa till det :) Sen råkade jag köpa en tröja med en rosett på och en lila blusaktig sak. Jag är lessen om jag helt snöat in på rosetter, rosa och hjärtan, men jag kan liksom inte hjälpa det :)

Här är mina "fynd" för dagen. Allt enligt Stil á la Emma. Lite glitter och glamour, kanske om jag hittar en svart klänning till nyår så kan jag kanske ha de rosa accessoarerna till? Frågan är om jag inte kommer frysa fötterna av mig i en snödriva... Tåls att tänka på.

image1261image1262
image1263image1265

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback