Overslept

Jag gör det sällan, mycket sällan. Men idag hände det: jag försov mig! Grejen är att när det väl händer är jag inte medveten om det. Samma sak när jag typ går upp en timma för tidigt och går iväg till jobbet, undrar varför ingen är där och varför det är så lugnt. Jag och klockan är nog ingen bra match trots allt, jag har nog aldrig riktigt lärt mig hur den fungerar och tiden kan alltid tolkas på olika sätt - uppenbarligen. Så imorse när jag vaknade till efter otaliga tryck på snoozeknappen kände jag mig inte trött och jag skulle fortfarande hinna till jobbet. Trodde jag ja. Tio minuter senare kollar jag på min väggklocka, som fortfarande inte är inställd efter vintertid, som närmade sig nio. Men VAD? Då innebär ju det att klockan egentligen snart är åtta! OMG och F*n! Jag kastar mig på telefonen och försöker ringa till folk på jobbet för att någon ska öppna växeln! Då kom mitt minne när det gäller allas aknytningsnummer (ca 50-60st anknytningar) väl till pass, för de första personerna svarade inte... Jaja. Det händer inte ofta men idag gjorde det det.

image1337
Bråttom, bråttom...

/emma.


P.S. Jag har träningsverk i ryggen från igår - lovley!

P.S. 2. Du kommer på tisdag istället för onsdag! Weej! ;)

P.S. 3. Det gick okej på körlektionen igår, måste öva!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback