Smart att vara efterklok

Varför är man så förbaskat knäpp egentligen? Nej, jag har ingen vettig förklaring alls. Inte en enda. Nu handlar det inte om något allvarligt, bara något störande. Jag är trött, T-R-Ö-T-T och det suger. Vad gör jag åt saken, sova? Nej absolut inte. Jag är uppe till minst tolv och pysslar med diverse saker som jag borde ha gjort tidigare, kollade nämligen på Greys då istället när jag kom hem. På morgonen tänker man "Varför gick jag inte och la mig tidigare?! Trööött" och på kvällen tänker man "Äh, så trött var jag ju ändå inte i morse? Det gör inget om jag är uppe en liten stund till!"  Det är alltid samma sak. Haha. Att man aldrig lär sig! Fast jag är lite stolt när jag tänker på vad jag åstakom igår... Man kanske ska se det positivt: jag är trött och mina ögon svider, men garderoben är i alla fall utrensad och städad! De ni! Det kan bara bli bättre som jag brukar säga, så nu lämnar vi det och hinkar kaffe!

Efter jobbet ska jag ha en dubbel körlektion, som vanligt har jag inte övat något hemma... Har inte så många lekitoner kvar så det kanske är dags att sätta igång och öva! Teorin borde jag också ta tag i, varför är jag så seg? Beror det på tidigare nämnda trötthet? Äsch. Sen att det inte alls var så kort som jag trodde innan du kom hem igen är ju också segt... Är det som det sägs, "nyttigt" att få sakna varandra? BS (bull shit). Haha... Blää! Det är inte som det låter, egentligen är jag glad som en lärka och pigg som en mört! Yeah! Ska träna för första gången på länge efter körlektionen också, nu är det dags att komma igång igen och ta tag i allt! Lite struktur liksom. Ska somna tidigt ikväll också för att börja på rätt sätt! Jisses va pigg jag kommer bli! :)

image1336

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback