Snö

När jag tittade ut nu på "morgonen" såg jag att det var lite vitt på backen, snö? Mycket riktigt, det har snöat lite i natt och en del ligger kvar. Minus grader och snö - i november! Fast nu förtiden är väl det inget, det var ju snöstorm och snökaos den 1a november förra året, när alla körde av vägen och sånt otrevligt. Misstolka mig rätt jag älskar snö! När jag tittar ut får jag jul-känslor och mysfaktorn höjs rejält! Slask är inte kul, men sån där frasig och knastrig snö som bäddar om hela omvärlden har jag inget emot. :)

Nu ska jag göra dagens goda gärning och gå ner i källaren för att rensa bland mina kartonger, vi ska snart flytta till nya huset och packningen måste börja i någon ände. Fy bubblan för att packa kartonger på heltid från och med nu... Har ju bara gjort det hundrasjuttioelva gånger förr... Men överlevt alla gånger så jag ska nog fixa denna gången med! Sen ska jag iväg på Stockholmsmässan så det blir snabba ryck!

image1275

Ha en bra dag!
Puss/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback