Späckat schema - igen

Måndag: Jobba, hem, plocka undan på rummet (ja det är dax igen), lägenhetsvisning med mam, körteori!
Tisdag: Jobba, körskolan 16.30 - 17.30, träffa dig ♥, lägenhetsvisning (?) Desperate Housewives
Onsdag: Jobba, HIMLA outlet? Vidare till Uppsala på kusin- och släktmiddag på Italiensk restaurang!
Torsdag: Loijs 20 år!! Jobba, träna (Aerobics 18.00?) el. shoppa julklappar?
Fredag: Jobba, direkt till Jul/Invigningsfesten på jobbet - party, party!
Lördag: VIP inbjuden till Anna Holtblads utförsäljning, ska jag gå dit en snabbis? :) Mysa.
Söndag: Adventsmys! Tända första ljuset av de fyra... (Träna kl 18.00, skivstångspass?) Spela julmusik! ♥

Det där med att shoppa julklapparna... På torsdag istället för träning? Det är ju ändå en alternativ sorts träning... Man släpar runt på massa påsar och trängs med andra galna männinskor i överfulla butiker + att man går omkring en hel del (alla butiker är inte benägna på samma ställe)! Vi får se... Jag skulle egentligen vilja hinna med tre träningspass denna veckan men det blir nog lite svårt att få till. Sparar det till nästa vecka istället! Helgen är inte helt planerad heller men det blir nog inga problem med att hitta på nåt! :)

image1456

/emma.

P.S. Appropå shopping, mina nya svarta stövlar utan klack. Ont är bara förnamnet, jag gick i dem till jobbet och efter en prommenad på 10-15 minuter, sitter jag nu barfota utan skor. Ajaj. Hoppas de töjer ut sig annars får de med mig att göra!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback