Spara? Nja, snarare slösa

Jag har hittat två aboslut jätte söta saker på Fredflare de hade båda passat mig perfekt (se nedan), frågan är om jag kan beställa dem och om jag verkligen borde göra det. Nej antagligen inte... Jag borde börja tänka lite på vad jag köper nu då det med stora kliv börjar närma sig jul och nyår. Ska ju till Åre och då lär det gå åt liiite pengar, med betoning på lite, så det är bara att börja planera ekonomin då. Lättare sagt än gjort - som vanligt. Kan ju tillägga att jag bara köpte två saker igår, en concealer (tappade min sprillans nya nån stans på flygplanet till Johannesburg) och en fleeströja - min enda fleeströja. Jag har nämligen inte ägt någon flees sen jag vet inte när. Men med tanke på Åre så var det dags, så en rosa-vit flees inkasserades igår! Kollade runt lite på skidjackor också, får se vad jag väljer för någon när det närmar sig...

Sen åt vi sushi igår också, 30 bitar beställde vi! Jag fick i mig ca 12st och sen fick jag inte i mig en bit till. Nästan så att jag är stolt :) Efter det gick vi på bio, Solstorm med Isabella Scorupco och Mikael Persbrandt, det handlade om en frikyrka i Norrland, ett mord som begåtts med lite "Knutby-vibbar". Den var bra, ganska hemskt hur människor kan vara, eller blir... Ja, nu ska jag väl inte säga för mycket så någon kanske tar illa upp. Helmysig dag på stan alltså! ♥

Här har vi prylarna som väcker ha-behäret: En rosa-röd måttsats formad som hjärtan och en ring med en rosett/knut på! Jag vet jag är tokig, men ibland måste man vara det också :)

image1260 image1258

/emma.



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback