Today

Idag letade jag fram en gammal tröja från förra vintern. Den dög så det fick helt enkelt bli den och nya halsbandet jag fick av F&F. Naajs. De nya stövlarna blänger jag frotfarande argt på så fort jag går förbi dem i hallen. Snacka om hån.



Sen har jag fyra små ord att säga: Jag. Vill. Ha. Lägenheten. Den var fin, kändes stor (visserligen är den på 44 kvm) framförallt fräsch och nyrenoverad. Jag kan verkligen föreställa mig själv när jag bor där. Thats right, nu ska jag affiremera att jag redan bor där. Vaddå affiremera? Läs eller se filmen The Secret och allt kommer att falla på plats.

"Jag har lägenheten, jag har lägenheten, jag har lägenheten..."

"Jag bor i lägenheten och stortrivs, jag bor i lägenheten och stortrvis, jag bor i lägenheten och stortrivs..."

"Jag betalar 1 000 000 kr för lägenheten och har toppen låg ränta, jag betalar 1 000 000 kr för lägenheten och har toppenlåg ränta, jag betalar 1 000 000 kr för lägenheten och har toppenlåg ränta..."

image1458

You get the point.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback