Torsdag

Torsdag. Jobb.

Något som jag verkligen ser fram emot är att jag ska in till stan efter jobbet! Finns en del saker jag "behöver" köpa så det ska bli skoj! Var länge sen jag sprang runt på stan... Typ flera veckor... Hum. Sen gör ju sällskapet sitt :)

Kanske att man tittar in på en H&M butik för att kolla in Rorberto Cavallis kollektion, riksen finns att det är fler än jag som tänker den tanken. Grejen är att jag inte har sett något i hans kollektion hitills som fallit mig i smaken så jag hamnar väl på de vanliga avdelningarna, typ vid skohyllorna... Finns ett par pumps som jag vill ha! Hoppas de inte kom till butik när jag var i Sydafrika och att de redan är slut - då blir jag ledsen ;) Ett sedvanligt besök i min favvo butik VILA är givet och sen ska vi kika på skidställ, alltså skidjacka och skidbyxor + skidglasögon! Viktigt att vara snygg i skidbacken, om inte annat kanske det döljer mina missar när det gäller manövrering av skidorna, haha... Nejdå, så illa är det inte när jag åker skidor! Don't worrie! Nåt mer? Ja, om jag hittar något snyggt är det bara att slå till :)

image1256

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback