Veckans

När jag kom hem blev jag så himla trött, jag la mig på sängen och somnade i samma ögonblick huvet landade på huvudkudden. Vaknade nästan tre timmar senare och kände mig allmänt förvirrad. Jag började tänka "Åh imorgon är det fredag" och "jag orkar inte jobba imorgon" efter några minuters funderande över morgondagen "fredag" kommer jag på att det är ju fredag idag. Man blir lite knäpp när man somnar på dag och sen vaknar och inte fattar någonting!

Nu ska jag ladda upp lite pix på "dagens outfit", min speciella Sydafrika-blomma, min Prinsess-parfym och vinglaset jag fick på vinprovningen när vi var Kapstaden. I vinglaset står en piggsvins-tagg, jag hittade den när vi var och klättrade i berg!

Onsdag, torsdag och idag - fredag + nya stövlar som är OK, inte perfekta men nåt måste man ju sko sig!





***

Nu måste jag städa mitt rum så det blir beboligt - igen. Sen kan jag passa på att säga att jag aldrig åkte in till Lidingö Centrum. Jag blev som sagt lite trött :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback