Bli med kappa

Igår åkte jag lite impulsivt in till stan för att "kolla" lite. Speciellt på en lila kappa från H&M som jag köpte i Göteborg men lämnade tillbaka dan efter (felsydd). Igår gick jag därför in på första bästa H&M (i Gallerian brevid favvo butiken VILA) för att leta upp denna kappa. Jag köpte den! Fast i svart istället för mörklila, känns som en mer användbar färg och man kan lättare byta halsduk, vantar osv för att förändra looken. Svårt med lila när man inte kan matcha med precis alla färger, inte lika lätt som med svart i alla fall. Så jag är hel nöjd och superglad för min långa svarta kappa! En live-bild kommer kanske sen, så länge får det duga med bilden från hemsidan.

Förövrigt har jag varit ganska dålig på att lägga in "dagens outfit", jag vet inte varför, brist på tid, brist på ork, brist på lust? Kommer kanske en uppdatering på den fronten snart! :)

image1081
Fin va?



Fina kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Postat av: Sandra

Jättefin kappa, håller med, svaret är mkt bättre att matcha med än lila, men lila är också jättefint och lite annorlunda, hmm, knepigt val...

2007-10-17 @ 17:36:50
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se
Postat av: fredrik

nice...

2007-10-17 @ 22:05:39
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback