Det svider

Det är en grej att hitta fina saker som man bara måste ha men ändå känner en viss diciplin till att inte beställa hem. Men det är en helt annan femma när man inte kan beställa det man vill ha. Man hittar något fint på en internetsida och man vet att man inte "borde", men kollar ändå in möjligheterna att beställa. Då upptäcker man att man typ bor i fel land eller så, tanken att det finns något man vill ha, trots att plånboken avlider, som man INTE kan beställa är ganska svår att ta. Det är en grej om det går, men man hoppar det för att man har en stark (sen när har du det Emma?) karakträr är något helt annat. Men att det inte ens är ett alternativ - det suger och det svider! Som typ klänningarna jag har lekt med i Photoshop de senaste inläggen, dem VILL JAG HA, speciellt den senaste rödaktiga. Men nehepp. Jag får flytta till ett land inom området de  "shippar" varor till, vi snackar dollar, vi snackar prylar/kläder/skor från USA. Vi snackar Delias.com. Till vilket land ska jag flytta? Nåt tips?

(Hur långt kan man gå för några tygstycken egentligen?)

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Men söta lilla Emma!! Inte behöver du ju ha en garderob med kläder från hela världen! Du har ju alltid något snyggt på dig juh! Du är ju så fin i vilket tygstycke som helst! Så varför resa Jorden runt för ett? Kramar från Magnus

2007-10-03 @ 10:08:43

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback