Dille

Snacka om att få dille på dikter, jag tänker bara i rim och jag är rädd för att det blir fler och fler nödrim ;) Stå ut, det är inte så många dikter kvar till 21... Om det blir fler vet man aldrig, så jag ska väl inte säga något om den saken...

Imorse var jag jag SJUKT trött och somnade nästan på stället om jag stod stilla mer än en minut. När jag satt på sängen och åt frukost, blundade jag mer och mer, längre och längre stunder... Zzzz... Tänkt att bara få ha lagt sig ner och blunda i en minut... Underbart! Nu var ju inte läget så bra att jag kunde göra det, jag hade t o m lite bråttom!

Snart dags för lite eftermiddagsfika (utan fika dårå - jag måste bli av med sockerberoendet!) och sen direkt efter jobbet ska jag till Friskis för att träna lite... Har gått över två veckor sen sist, fy skäms.

Nu är det slut-diktat för idag!

image1078

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback