Frågor

Det ramlar in frågor lite från var stans just nu, ungefär samma fråga också. "Hur vill du bli firad när du fyller 20?" Det börjar närma sig alltså... Det går ju himla fort! Sen när jag har fyllt år är det snart första advent och efter det är det typ jul. Vad händer i jul då? Pappa eller mamma eller någon annan stans...? Många frågor att besvara och mycket att klura ut (alla frågor har faktiskt inte svar).

Hur vill jag fira min födelsedag? Vill jag ha en 20 årsfest á la grande? Eller ett litet cocktailparty med närmaste friendsen? Jag vet inte och nej, jag vet inte. Sen hade det varit roligare att ha festen i det nya huset (vilket mamma och Olle också påpekade - jag skulle alltså få ha det :-D) när allt är ordnat och nytt, fräscht och helt enkelt bara snyggt. Men då måste man vänta... Och om man ändå väntar kanske man vill ha ett poolparty i sommar?! Weej! Det hade inte varit fyskam det inte! Kanske kan ha det också ;)

Så vi får se var, när och hur jag blåser ut det 20e ljuset på min tårta. Prinsesstårta såklart...

image1071

/emma

Fina kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken fin blogg du har!


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback