Goa Göteborg!

Nu har jag kommit hem från Göteborg för några timmar sedan. Oj, jag har haft det riktigt bra och ruskigt kul! Sara är verkligen min Sara och kommer alltid att vara det! När jag kom i torsdagsnatt började vi babbla på som vanligt och fick tillslut försöka hålla tyst så vi kunde sova. Sara skulle upp sex på fredagen, kan vara bra med lite sömn då, även fast jag skulle upp nån gång mitt på dan ;) När Sara kom hem från skolan åkte vi in till stan för lite shopping! (Vad annars liksom) Vi köpte i vanlig ordning liknande saker, denna gången främst ett par svarta högklackade stövlar i skinn, för 995pix. Jävlar va snygga och jag ångrar inte köpet en sekund! Dem ska jag använda väl! (Bild kommer sen) Köpte en vinröd sjal också, + en sommrig klänning (bra att ha)... Vi fikade och kollade lite mer i affärer innan vi begav oss till Avenyn och Babar för att hänga på After Work och det var ju billigt, slutade med sju drinkar och två glas vin. Naaajs! Vi gick inte rakt efter det kan jag ju tillägga. Dan efter var det mer shopping, men vi var aningen segare än beräknat så vi hamnade på en uteservering med, för min del, en latte och morotskaka. Solen gassade verkligen och det har varit strålande väder hela helgen! Vi begav oss hem efter att jag köpt en kappa på H&M i lila, men den lämnade jag tillbaka idag, den var felsydd. Bla bla.. Trist läsning. Men vi var ute och festade med Saras pojkvän och hans kompis på lördagen. X-antal drinkar då med, men de var inte så smärtsamt för plånboken den gången, man ska tydligen känna en bartender. Mer behöver jag inte säga!

Jobb- och tågrese-outfit:



Fredag, shopping och afterwork-outfit:



Lördag partylook (Lila, guld och lite konstiga miner + min nya vinröda sjal!)



Sara! Tack för denna helgen, vi ses snart igen! Love you :)

image1039

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Vilken bra sammanfattning av helgen! =) Najs helg det där juh! ;) Hoppas imorgon måndag blir en bra start på veckan nu här då! =) Kram

2007-10-07 @ 23:13:58
Postat av: sara

Du och jag 4- ever min EmmaPemma! Tck för en toppenhelg! Puss å kram från din GöteborgsSara

2007-10-08 @ 15:43:37

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback