I made it!

Oh yeah, jag har fixat det! Nästförsta körlektionen är numera avklarad och det gick faktiskt bra! Jag fick bara "kärringstopp" som det så fint heter en gång och det var för att jag släppte alla eventuella pedaler som höll bilen i rullning. Oroa dig inte, det var ingen trafik, bara en liten vändzon med lutning och körskoleläraren sa något som jag inte hajjade och då släppte jag allt bokstavligt talat. Men men..

Sen hämtade mamma och Maja mig och vi gick på bio och såg Underbar och älskad av alla, den är baserad på en bok av Martina Haag och hon var också huvudskådespelare i filmen! Kul film, och vi skrattade en hel del - så det flög popcorn! ;)

Nu ska jag strax sova... Har precis druckit mitt dryck-vaccin inför Sydafrikaresan - uhäää! Inte my cup of tea direkt. Bara ett sånt glas till om en vecka och jag är fit for fight!

Sov gott alla!

image1049

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback