It's missing

Mina "dagens", outfiten för dagen alltså, är spårlöst borta! Eller egentligen inte... Men hela jag har gått på sparlåga denna veckan så det har inte blivit mycket gjort. Finns faktiskt viktigare saker (!) att ta tag i, som t ex mitt rum som är förjäkligt stökigt, bombnedslag rentut sagt, nästan värre än ett atombombnedslag om jag ska vara ärlig. Mamma undar hur jag kan andas där inne. Eh? (Hon tål inte stökighet, hon måste ha det fint för att kunna slappna av.) Sen var jag på teorikurs igår kväll och det blir man inte speciellt pigg av, så när jag kom hem la jag mig i sängen för att kolla på Greys Anatomy. Jag kollar på alla avsnitten från början för att jag har missat så mycket så jag är bara på säsong två än så länge och ja, det sista avsnittet jag kollade på var ganska gripande och sorgligt... Jag fällde en tår eller två av det avsnittet. Fy. Sen var det lite svårt att släppa den känslan... Fick en kram av mamma och sen var det lite lättare att somna :)
Idag ska jag smita lite tidigare från jobbet för att ha en körlektion, jo ni hörde rätt, Emma ska köra bil! Så mellan 16.30 till 17.50 - SE UPP! Men det ska nog gå bra, dissade allt vad klackar heter idag för att inte fastna med foten på gasen eller så... Kan vara en fördel. Sen är det ju snart helg också! Weho! Tänkte bara poängtera det.

Nu ska det jobbas!

image1048

Känner mig lite så... Konstigt, konstigt, och lite ledsamt. Jag är inte van...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback