Kill-sjuk

Jag har bomull i hela huvudet känns det som! Åhh, vill hem och lägga mig under täcket och bara sova. Kan knappt andas genom näsan - ganska störande! Men vadå, man har väl varit med om värre... Jag råkar dock vara lite utav en kille när jag är sjuk. Jag tror seriöst att jag ska dö. Haha. Okej, alla killar kanske inte lider av tyck-synd-om-mig-jag-avlider-syndromet men många gör det och jag är definitivt en av dem när jag väl blir sjuk, trots att jag är en tjej. Mönstret måste ju ha sina avvikelser nån gång! När jag är sjuk kan jag ligga och yra i sängen och skrika "Jag dööööör! Hjäääälp mig!", mamma skriker alltid tillbaka: "Emma skärp dig och håll käft!" Jahapp. Tack för den liksom. Riktigt så illa är inte läget just nu men NÄSTAN. Jag ska åka till Söder efter jobbet om det så är det sista jag gör, vadå shopping mår man ju bara bra av?! Jag kanske rentav blir frisk! (Man kan ju hoppas).

/emmaYnklig


image1046

Söt vovve i Hugo-hundsformat

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Men är man inte påväg att dö när man är så förkyld då? ;P haha.. du får krya på dig Emma!! Du blir nog säkert frisk snart!! Kramis /Magnus

2007-10-10 @ 17:27:31

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback