Måndag

Idag har jag ansträningt mig och tränat IGEN! Tills jag mådde illa IGEN. Om man bortser från det har jag ju varit duktig och tränat ;) Ska träna på onsdag igen och på torsdag åker jag som sagt direkt till goa Göteborg. Nu har jag satt mig ner på sängkanten (som vanligt) och provar samtidigt kläderna jag fick hem från H&M idag! Hade beställt mest basic kläder, vanliga toppar i svart och vitt, en polo (enda jag nu äger) och den mysiga klänningen!

Här är klänningen och polon + mina favvo (och högsta) stövlar, minus mina vita ben - tänk bort dem!

image1006



Sen har vi dagens ganska avslappnade:



Nu ska jag lägga mig raklång och vänta ut min träningsverk... Eller nåt. Hej hopp!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback