Nu är det dax


Nu kommer taxin strax och jag ska skynda mig att byta till mina svarta mjukisbyxor, jag strutar nämligen i allt vad jeans heter, comfort kommer före sån nånsens. Jag pallar inte blodbrist i benen (tighta jeans) eller att vart enda liten söm gör ont efter tre timmar (typ 13 timmars flygresa) så man knappt kan sitta rakt. Därför är mitt självklara val: mjukisbyxan. Oki... Hur kom jag in på det här? I alla fall. Min väska kom nyss (mamma-gull skjutsade hit den så jag slapp dra den hela vägen hemifrån) och den väger eller ska jag säga vägde inte så mycket. Folk har uppskattat det till 17 kg nånting (max vikt är 23kg) men nu ligger det en platta med machaller i väskan också, på cirkus 3,5kg. Tydligen går det inte att köpa machaller i Sydafrika, så vi kära anställda får dra vårt strå stacken... Hum..

Nu ska jag ut på äventyr! Ha det så bra här hemma och håll ställningarna åt mig :) Kommer tänka på er när jag klappar lejon eller eventuellt springer från spindlar och skorpioner!

I miss you... ♥

Massa kramar

image1145


/emmaResefeber

Fina kommentarer
Postat av: Frommyowneyes(Sandra)

Ha det så jättebra!


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback