Packat och klart

Det börjar närma sig, "snart" är jag i Göteborg och får träffa kära västkusten återigen (och Sara så klart)! Västkusten är det verkligen något speciellt med... Lite blåsigt kanske (det glömmer man bort när man bor på denna sidan av landet) så man blir lika chockad varje gång man kommer dit och blåser bort inom fem sekunder, när det egentligen inte är någonting jämfört med vad det kan blåsa! Snacka om att komma in på ett sidospår! Jag diggar väsktusten det är väl det jag vill få fram!

Igår hade jag ingen större framgång med att leta reda på den röda bagen mamma har i sin ägo, den hade varit perfekt för denna lång-weekend i Göteborg, precis rätt storlek. Men icke, den kunde inte hittas! Så jag fick ta min MINI- beig-rutiga väska, som man max har för en eller möjligtvis två nätter (närmare hem om det trotsallt skulle krisa sig), men nu är det TRE nätter och de... Ja, jag är impad att jag fick plats med allt i den lilla väskan! Har en datorväska på sidan av och såklart den obligatoriska handväskan i XXL som också väger några ton (kanske jämnar det ut sig ändå). + en påse med stövlar utan klack (jag kör hårt på mina stövletter med snörning bak) samt Saras present... Jo, det blev väl en del, men det hade varit mer praktiskt att samla all bråte på ett och samma ställe, i samma väska! Mamma då...

Jag gillar min dator, extra mycket idag (för dig som vill veta) för jag ska njuta av Grey's Anatomy på tåget - hela tre avsnitt hinner jag nog med! Om jag inte somnar vill säga... Sov inte sååå många timmar i natt pga diverse anledningar... Smart att vara efterklok. Men inte mig emot! Och ja, det är mer oskyldigt än vad det låter! :)

image1025

Hejdå Sthlm, hej du goa Göteborg (med dialekt-touch)!

Ha en fortsatt bra dag!
/emma

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback