Packnings-status (och annat)

Kan ju börja med att säga att jag snart går i taket, jag har ju inte åstakommit något på Sydafrika-fronten och det blir inte direkt fler dagar kvar ju längre man väntar(!) Först ska jag andas lite, har inte suttit ner på hela dagen förns nu (ja på jobbet så klart, men inte hemma). Först for jag iväg till körskolan och fick mig en dubbellektion och jag blir faktiskt bättre, jag växlar numera upp till 3an! Att jag råkade lägga i 5an istället för 3an en gång är en annan femma... Läraren körde oss till Mosstorp och sen släppte han ut mig på större vägar och jag fick svänga, kolla, väjningsplikt hit och enkelriktat dit. Jag fick t o m köra tillbaka till körskolan alldeles själv! Jisses vad det är mycket att hålla koll på! Men det gick bra, det tyckte även läraren :D

Nu tänkte jag redogöra dagens look, vad jag shoppade igår, hur det ser ut i reseväskan och vilka sandaletter/fest skor med klack jag ska ta med... Nåt mer? Ja, mitt nya favvo te, rött te med Sydafrikanska öreter (roobios) passande om inte annat, dricker jag just nu... Gott och utan koffein så jag kan somna sen! (T-shirtens text stämmer verkligen och jag älskar den, allt är bara rätt! Bilden bakom téet på "te-bilden" är från Tessas studentbal i mars i år, jag blundar typ och vi gjorde värsta poseringen - var vi lite på kanelen månne?:)



Nu ska jag försöka åstakomma något med packningen, kolla lite i körkortsboken (teorikurs imorgon efter jobbet), måla naglarna och ja... Massa mer!

Ha en riktigt skön kväll!

/emma.

P.S. Nu ska jag stryka massa på "att göra" - listan och känna mig duktig!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback