Pigg och trött

Visst är det konstigt om man känner sig både pigg och trött på samma gång? Samtidigt om jag känner mig pigg och vaken så känner jag mig trött... Är det på olika plan, mentalt och fysiskt? Eller är det den halva koppen kaffe som har gjort sitt på "pigghets-fronten"? Än så länge är jag i alla fall mer pigg än trött... Hum. Imorse kl sex var jag inte dirket sprudlande av pigghet (grishet? Het som en gris eller grisighet - ?) och att gå upp var inte såå lockande. Men det var inte så farligt som det brukar vara att gå upp på mornarna, imorgon bitti kommer det väl.

Nu har jag fått min biljett till Sydafrika! Fick ett kuvert nu på morgonen med ett litet brev, ett häfte med info och lite sånt. Jag fattar fortfarande inte! Sen har vi beställt taxi så jag kommer att komma både till flygplatsen och hem. Denna vecka kommer vara maxad (som vanligt) när det gäller att strukturera Sydafrika resan... Jag måste in till stan och lämna tillbaka en tröja som jag köpte i lördags (den framhävde inte mitt bästa jag om man säger så) och det måste ske idag om jag ska hinna allt. Innan dess, efter jobbet idag, ska jag på lägenhetsvisningen (lghten jag nämnde nedan) med mamma så det blir bråttom in till stan sen innan affärerna stänger! Ja, vad mer, imorgon måste jag till centrum och köpa det sista, nåt safari-inspirerat I guess. Onsdag: körlektion, Torsdag: Teorilektion och panik packa! Fredag: Avresa! OMG, det går fort! Nej, jag fattar fortarande inte. Nyp mig i armen och skaka om mig, jag sover nog... Långt ifrån pigg med andra ord, men samtidigt inte...

Ibland är jag knas ;)

image1098

Jag i morse? Fast kvinligare :)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback