Posta mig

Brev är väldigt underskattat i en värld av sms och mail. När skickade du senast ett brev till någon? Precis. Själv kommer jag inte ens ihåg när jag gjorde det sist. Så här har vi den ypperliga ursäkten att äntligen få skicka brev! Svenska Designers som Lars Wallin, Gunilla Pontén, Nakka, Ann-Sofie Back pryder numera frimärken som är illustrerade av Stina Wirsén. Är det inte väldigt inspirerande? Färgklickar i höstmörkret blandat med mode! Det kan inte bli mycket bättre! Dax att börja sätta orden på pränt och skicka ett brev eller två.

image1004

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Jag kommer då allt ihåg speciella brev som jag har skickat i denna mail och sms jungel! ;) Intressanta frimärken! Jag har inte berättat det att jag samlat på sådana? Frimärken allså! =) Kram Magnus

2007-10-01 @ 18:52:35

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback