Rättelse

Jag ska INTE gå och lägga mig kl nio ikväll som jag skrev i inlägget nedan (fast jag kanske skulle behöva det). Nej nej, det är DH, som i Desperate Housewives ikväll! Att missa det - no no - ve och fasa! Jahopp, först ska jag till stan efter jobbet och jaga present till sötnosen jag ska hälsa på i helgen, sen ska jag också lämna tillbaka två par skor. De platta stövlarna, kom på att jag har ett par nästan likadana och jag gillar dem inte ens. Hum. Så dem lämnar jag tillbaka, tillsammans med stövletterna från H&M. Det finns bättre skor där ute som bara väntar på att jag ska hitta dem! Kanske finns dem i Gbg? I hope.

Så vem kommer döda vem i kvällens avsnitt av DH? Det återstår att se...

image1013

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Där var det ju nära att du missade DH juh! :S How is it possible!? =) hehe.. Hoppas du somnade gott sen då! ;) Kramis

2007-10-02 @ 10:01:44
Postat av: Magnus

Eller föresten.. en rättelse får mig, det är ju idag det är tisdag juh! Så fort och fel man kan läsa ibland! :P hehe..

2007-10-02 @ 10:06:05

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback