Sakta men säkert

Sakta men säkert närmar sig helgen. Det går inte speciellt fort, men ändå märkbart. Minuterna tickar på i sin takt och om inte alltför lång tid får jag stänga växeln och gå för helgen. Solen skiner för fullt utanför fönstret. Det ska bli så skönt att få komma hem, lägga sig på sängen i några minuter, andas in och andas ut, blunda och bara slappna av... Risken finns att det är så skönt och avslappnande att jag somnar :) Kanske att jag ska unna mig det i så fall?! Sen är det mycket att stå i på lördag, både övningskörning med Olle och shopping med Loijs (båda mycket roliga händelser), sen blir det kanske mys kväll med Loijs efter det? På söndag måste jag upp relativt tidigt för att hinna med en buss till Uppsala för att vara där över dan... Det är min enda chans att få träffa Rasmus på länge, så vad gör man inte! Sen ska jag tillbaka till Sthlm direkt till Friskis för lite svettig workout á la skivstångspass! Oh my. Jag kommer behöva ta det lugnt ikväll med andra ord!

image1094

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Little darling

så fin blogg du har :)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback