Shoppat

Mm... Jag åkte ju in till stan igår efter jobbet för att lämna tillbaka en tröja på VILA som inte smickrade min kroppstyp. Sagt som gjort. När det var avklarat tog jag en sväng om i lite andra butiker... Kanske skulle jag hitta något safariinspirerat!? Det var i alla fall syftet, från början. Att jag råkade komma hem med en partyväska formad som en rosett och en mörklila tröja med text och en guldsko är något helt annat. Bilder kommer kanske ikväll :)

Sen ska jag övningsköra med trafikskolan efter jobbet.. Hua! Se upp i trafiken (som vanligt)!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag köpte också en väska igår.
:)

Postat av: Anonym

snygg deisng du har.

2007-10-24 @ 14:57:59
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Sandra§

Det är svårt att gå på stan utan att komma hem med något, ialla fall om man har pengar över som man bara kan göra av med:) Jättefin blogg du har!

2007-10-24 @ 15:07:08
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback